2. huhtikuuta 2013

Yllätyksellinen syntymäpäivä

Miehellä oli eilen syntymäpäivä, ja ikää mittariin tuli 25 vuotta :) Mietiskelin kauan etukäteen, että mitä antaisin lahjaksi, ja lopulta keksinkin. Halusin sen kuitenkin olevan jotain erityistä, sillä eihän 25 täytetä kuin kerran. Siispä järjestin pienimuotoiset yllätysjuhlat hotelli Grand Marinan ravintolassa kavereiden kesken. Kaikki piti saada pysymään yllätyksenä, mikä ei ollut ollenkaan helppoa. Olin itse niin järjettömän innoissani, että olisin kokoajan halunnut kertoa miehelle mitä kaikkea olen suunnitellut! :) Yllätykset eivät suinkaan loppuneet kavereiden kanssa ruokailuun; jälkiruoaksi olin järjestänyt kakun, jossa paloi 25 kynttilää ja yön vietimme kyseisessä hotelissa. Huoneessa odotti tällainen yllätys...



Kynttilöitä ja pullo shampanjaa :) Shamppanjan tosin avasimme vasta aamulla ja olin jo etukäteen varannut aamupalan huoneeseen. Oli ihana syödä sängyssä ja alotella aamu hitaasti shampanjalasit kädessä.. En tiedä, olisiko enää täydellisempää voinut olla... :) Myös itse synttärisankari tuntui kovasti pitävän yllätyksistäni. Kiitos kaikille jotka osallistuitte juhliin, ja niille jotka toimitte minun pikku kätyreinä, niin saatiin yllätykset toimimaan! :) Oli ihanaa kun kerrankin sai järjestää jollekin jotain tällaista, tämä kaikkihan oli melkein kuin jostain romanttisesta elokuvasta! Ja tiesin, että mieskin pitäisi, onhan hänkin sellainen pikku romantikko.. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti