27. tammikuuta 2011

Kaikenlaista



Olin tänään kiertelemässä kaupungilla ja yhdessä kaupassa olin maksamassa ostoksiani. Totesin, että pankkikorttini puuttuu, itseasiassa monta muutakin korttia. Ensiksi säikähdys, että mitä nyt, mutta kaikki olivat onneksi laukussa. Näin ollen lompakko näki viimeisen päivänsä ja oli aika ostaa uusi. Kävin muutamassa paikassa katsomassa, mutta mikään ei ollut sopiva. Olen aika tarkka tällaisissakin asioissa ;) Olin jo jonkin aikaa suunnitellut uuden lompakon hankintaa, sillä vanha oli jo ennenkin tehnyt temppuja. Olin siis ehtinyt päättää millaisen haluan; pitkän malliltaan, paljon korttipaikkoja ja vetoketju kiertää koko lompakon. Tottakai sen pitää myös näyttää hyvältä, ja olla laadukas, ettei tarvitse heti ensi kuussa olla uutta ostamassa. Nahka Albertilta löysin mieleiseni, joskin hinta vähän kaiveli mieltäni. Ajattelin kuitenkin, että se on laadultaan hyvä ja varmasti kestävä. Ja kaikenlisäksi kotimainen. Nyt pysyvät kortit tallessa! :-)





Indiskassa kävin myös alepöydät katsomassa. Ja onneksi kävin, sillä sieltä löytyi aivan ihania peltirasioita. Noita punasia aion ostaa vielä pari, sen verran kivoja ovat. Toivottavasti minulla vielä joskus olisi isompi keittiö mihin kaikki ihanat purkkini mahtuisivat!


Joku päivä piti vähän vaihdella taas pöytäliinoja ja sen sellaista. Myös tuosta lasipurkista sai kävyt ja sammal häipyä, ja tilalle tuli kynttilä, helmet ja muovisia ruusun terälehtiä. Mukavan talvinen, keväällä ja kesällä ajattelin laittaa purkkiin hiekkaa ja pieniä kiviä...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti