22. elokuuta 2012

Runo





Tein eilen sitten oikein kunnon ostokset! Menin ja ostin kerralla kokonaisen Arabian astiaston. Toisaalta se oli ihan hauskaa kerrankin vaan lastata Arabian astioita ostoskärryyn :) Mutta kyllähän siihen melkoisesti meni rahaakin. Olen kuitenkin halunnut tätä sarjaa todella kauan, en vaan ole uskaltanut ostaa pikkuhiljaa, sillä pelkäsin, että sen tuotanto lopetetaan ja astiastoni jäisi vajaaksi. Muistinpa kuitenkin, että minulla oli salaisessa kätkössä rahaa, jotka sain valmistujaislahjaksi. Niistäkin juhlista on jo jokunen vuosi, niin eiköhän niillä rahoilla ollut jo aika jotakin tehdä. En vaan koskaan tahtonut, että kulutan ne johonkin turhaan, vaan johonkin mikä jää muistoksi. Ja tämä se nyt oli; Arabian Runo -astiasto.

Runo -sarjaan kuuluu eri osia, joista suosikkini ovat Syyshehku (isot lautaset, isot mukit), Hallamarja (syvät kulhot), Kesäsäde (pienet kupit, kupin aluslautaset) sekä Talvitähti (asetit). Kaikkia on nyt kuuden hengen kattausta varten. Hallamarja kulhot ja pari isoa mukia minulla oli jo ennestään, sain ne viime talvena lahjaksi. Näitä kaikkia voi mukavasti yhdistellä keskenään ja lisäksi Muurlan Mummolassa -asettini sopivat näiden kanssa hyvin yhteen.

Olen haaveillut tästä astiastosta niin kauan ja nyt se on minun. Uskomatonta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti